16.12.2013

Can Oba Restoran: Yeni Deneyimler Hayatı Anlamlandırır...



Her şey çok yakın bir arkadaşımın "Hadi kızlar sizi çok değişik gurme bir restorana götüreceğim!" demesiyle başladı.

Gittiğimiz yer Sirkeci'de küçücük, dikkat çekmeyen, kapısından içeri baktığınızda oldukça normal gözüken klasik turist restoranlarını aratmayacak görünümde bir restoran. Ama oturmaya yeltendiğinizde güleryüzlü şefi Can Oba sizi kapıda karşılıyor. Yani anlaşılacağı üzere mekanın adı da Can Oba Restoran. Şef Can Oba hem sahibi, hem garsonu, hem de aşçısı mekanın. Siparişi alıp tazecikten yapmaya başlıyor spesiyallerini. İşini o kadar severek yapıyor, yaptığı her yemeği o kadar önemsiyor ki önünüze sunduğu her tabaktan sonra beğendiniz mi diye sormadan kendini alamıyor her defasında.

Biz de Can Oba'nın birbirinden lezzetli ve rengarenk yemeklerini yedikten sonra mest olduk. Nasıl özendim anlatamam.. Malum işini hem severek hem de sahiplenerek yapmak günümüzde pek kimseye nasip olmuyor ne yazık ki. Ben de kendi kendime terapi yöntemim olan bu aşçılık işini meslek olarak yapabilecek bir geçmişe sahip olsaydım keşke diye düşüne düşüne burada buldum kendimi işte. Kim bilir? Belki bir gün...

 

Can Oba'nın eşsiz leziz spesiyallerinden birkaç foto ekledim yukarıda. Gerçi çok keşfedilmesin, gittiğimizde çok kalabalık olmasın ki tüm yemekler bize kalsın isterim ama Sezar'ın hakkı Sezar'a verilmeli. Hayat yeterince adaletsiz ve bencil zaten. Biz de öyle olmayalım değil mi ama?






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder